PRACA W APA GROUP
Opis i obowiązki
- Utworzenie nowoczesnego systemu sprawozdawczości zarządczej (controllingu) opartego na zastosowaniu aplikacji z obszaru analityki biznesowej (Business Intelligence, BI) wg. wytycznych określanych przez zarząd spółki.
- Tworzenie bieżących sprawozdań, analiz, raportów, zestawień, wniosków na zlecenie zarządu.
- Tworzenie preliminarza płatności, prognozy przepływów finansowych (cash flow) w Spółce z wyprzedzeniem min. 3 miesięcy.
- Współpraca z zewnętrznymi podmiotami w zakresie systemu ERP, systemu Business Intelligence, BI oraz innych.
- Czynny udział w opracowywaniu/aktualizacji polityki rachunkowości, planu kont zgodnie systemu obiegu, dekretowania, klasyfikowania dokumentów księgowych.
- Czynny udział w tworzeniu, monitorowaniu, analizie zagadnień związanych z realizacja projektów w spółce a w szczególności:
- analiza poprawności kalkulacji projektów,
- monitorowanie kosztów,
- ocena rentowności,
- badanie przepływów finansowych (cash flow),
- prowadzenie comiesięcznych raportów w ww. zakresie dla każdego projektu oddzielnie oraz zbiorczo,
- ścisła współpraca z biegłym rewidentem w tym zakresie oraz w pozostałych.
- Współpraca z audytorami zewnętrznymi i wewnętrznymi.