- Wysłanie określonych komunikatów do wybranych grup - np. IT, serwis sprzątający, lub serwis kawowy, catering
- Kontrola dostępu*
- Wyświetlanie harmonogramu organizowanych spotkań
- Sterowanie komfortem sali konferencyjnej - dopasowanie oświetlenia, temperatury, jakości powietrza, ekranów, dodatkowych urządzeń elektrycznych*
- Dostęp do systemu przez wyświetlacz umieszczony przed salą lub w sali
- Rejestracja oraz raportowanie zdarzeń
- Tworzenie scenariuszy użytkowania sali, np. w momencie włączenia projektora, światła przygasają, zasłaniają się rolety, itp.*
- Potwierdzenie rozpoczęcia spotkania
- Możliwość przedłużania spotkań
- Podawanie informacji o dostępności sali
- Potwierdzenie rozpoczęcia spotkania
*Funkcje możliwe do włączenia po zastosowaniu w sali systemu BMS firmy APA Group
Rozwój systemu oraz nowe wymagania co do niektórych funkcjonalności sprawiły, że SRS może pracować w dwóch trybach: Basic oraz Room Renting.
Tryb podstawowy Basic przeznaczony jest w głównej mierze dla użytkowników wewnątrz organizacji. Nowe wymagania i funkcjonalności zostały wprowadzone w trybie Room Renting.
Tryb wynajmu Room Renting przeznaczony jest dla firm, właścicieli lub zarządców wynajmujących swoje mienie (pomieszczenia, sprzęty) lub usługi w sposób ogólnodostępny.
Tryb wynajmu Room Renting przeznaczony jest dla firm, właścicieli lub zarządców wynajmujących swoje mienie (pomieszczenia, sprzęty) lub usługi w sposób ogólnodostępny.
Główne cechy działania trybu Room Renting:
- Użytkownik ma możliwość utworzenia
(i usunięcia) swojego konta w systemie
- Użytkownik ma uprzednio wykupioną, dostępną pulę godzin w ramach której może dokonywać rezerwacji. Nie można stworzyć rezerwacji dłuższych niż ilość dostępnych godzin
- Użytkownik może edytować i usuwać swoje rezerwacje, które się jeszcze nie rozpoczęły. Wszystkie zmiany są uwzględniane w ilości dostępnych godzin (w zależności od operacji: skracanie/usuwanie spotkań przywraca godziny do puli, tworzenie/wydłużanie rezerwacji odejmuje godziny z puli)
- Administrator systemu może dowolnie edytować użytkownikom pulę dostępnych godzin
- Rezerwacje rozpoczęte mogą być tylko wydłużone (jeśli jest dostępna pula godzin), nie mogą być natomiast usunięte lub skrócone
- Użytkownik nie może edytować ani usuwać zakończonych rezerwacji
- Użytkownik nie ma możliwości podglądu szczegółów rezerwacji innych użytkowników
- Zapotrzebowanie na ilość godzin jest określane przez użytkownika, a informacja ta jest automatycznie przekazywana emailem do administratora
- Administrator może wygenerować raport o zużyciu godzin na rezerwacje danego użytkownika w dowolnym okresie